Kräftskiva för två



I går eftermiddag åkte jag och Joline hem till hennes F & F. Stannade en stund och pratade med dem och Joline tyckte Farfar i håret hela tiden. "Aj, aj, aj" sade hon samtidigt som hon gjorde det, haha. Det lät kul när hon gjorde så. Hon har även fått in en bättre teknik vad gäller att ta sig framåt. I går lyckades hon ta sig framåt cirka två steg fast inte på det vanliga "krypsättet" utan halandes på rumpan med ena benet framåt och det andra bakåt.

När vi kom hem lade vi Joline. Hon höll på att somna när A gav henne gröt, så när vi lade henne i sängen somnade hon bums. Jag och A hade då en liten kräftskiva för två. Sedan dippade vi morötter och såg på filmen Transporter. Fast jag somnade såklart efter typ halva. Och så väckte A mig när filmen var klar så jag förflyttade mig till sängen. Kände mig helt slut i kroppen i går eftersom att jag precis blivit frisk från förkylningen.

Joline, prinsessan i vårt liv har börjat sova hela nätter utan att vakna vid midnatt och äta välling. Hoppas att det håller i sig, det betyder mycket med sträcksömn. Vi har tjuvstartat med Nestlés fullkornsgröt från 8 månader (hon är drygt 7,5 nu) och den gröten gör så att hon håller sig en hel natt. Skönt!

I dag fyller en släkting år, så vi ska på lite kalois! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0