Joline hos farmor och farfar


Hejsan. I kväll ska vi skriva adresser på alla tackkort och sedan lägger vi dem på lådan i morgon, då är de framme på tisdag. Är nöjd med dem trots enkel design. Ett kort på mig, Andreas och Joline från dopet och under en rosa rand med en vit blomma på och så står det Tack för uppvaktningen i samband med min födelse & mitt dop. Och våra namn skrivna med silverpenna. Superfint blev det!

I dag har vi varit hemma hos Jolines farmor & farfar. Det blev en lyxig dag med god smörgåstårta. Jag öppnade kylskåpet när jag skulle ställe in Jolines mat och frågade A om någon fyllde år. Men det vara bara Jolines farmor som kände för att  göra det. Jag hjälpte till med garneringen..

Nu är vi hemma och allt är lungt och tyst. Joline och Andreas sover tätt ihop i soffan och jag ska börja städa. Badrummet ska skuras och alla golv ska dammsugas och torkas. Passade ändå på att skriva ett inlägg medan det är lungt här hemma. I kväll ska jag njuta utav min sista riktiga sommarlovsdag. I morgon börjar jag plugga matte här hemma och förbereder mig för ett prov någon utav de första lektionerna på terminen.

En bild på tuffa Joline i hennes nya pumadress (som är lite för stor!)




Kommentarer
Postat av: Maja

Hej! du har ingen msn eller nått så man kan prata mera med dig, om man får..?

2008-08-03 @ 18:40:54
Postat av: Anna

Svar: Självklart hjälper jag gärna till men jag tycker du hade en jättefin design :) men om du behöver hjälp så klicka på knappen i in högerspalt på bloggen :)

2008-08-04 @ 11:11:32
URL: http://annasaraolsson.blogg.se/
Postat av: Emma

naa vad söt :)

2008-08-04 @ 11:45:53
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0