Fotoalbum


I dag ska jag gå till bokhandeln och se om det finns några fina fotoalbum så att jag kan börja göra i ordning Jolines fotoalbum. Vi har ju börjat beställa bilder och jag tycker att det är bäst att sätta in dem på än gång så att de inte blir liggandes för länge, då blir det kanske inte av. Ska även köpa guld och/eller silver hjärtan och andra fina klistermärken så att jag kan göra riktigt fint. Synd att det kostar så mycket bara, vi får helt enkelt ta lite i taget. Inte så mycket pengar över nu när vi sparat ALLT till bil och ny bilbarnsstol till Joline. Nu kommer det ju nya utgifter med bilförsäkring. Men, våra studiebidrag kommer ju tillbaka i allafall. 

Nu ska jag gå och stoppa om lillan, som ska sova en stund!

Kommentarer
Postat av: Anna

Om du ska beställa bilder kan jag tipsa om: www.fujidirekt.se/svepet Till den 25/8 får du 100 kort gratis. endast porto på 29 kr :) Då blir dom ifs i storlek x11. Lite bredare än ett vanligt kort men det går o klippa av en liten bit längt upp eller ner så passar det perfekt i ett album sen ;D Jag har beställt därifrån o blev jättenöjd :)

2008-08-20 @ 14:51:20
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: elin

hoppas på en visning av albumet sen (:

2008-08-20 @ 19:03:38
URL: http://ellijonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0