Bröllop idag



I går var jag och Joline i Örebro & shoppade lite med Jolines G-mormor. Först åt vi lunch på ett jättemysigt ställe och sedan valde jag ut några födelsedagspresenter på Gina och köpte en dress till Joline på H&M och en på Kappahl och så fick hon en ny, tunn mössa för kalla höstdagar och ett par finskor att ha på bröllopet i dag. Men det fanns bara ett par kvar och de var i en ganska liten storlek så hon kommer nog bara kunna ha dem i dag, men det gör inte så mycket. På kvällen kom Fredrik och hälsade på och det var trevligt, min lillasyster busade massor med Joline och hon skrattade hela tiden..

I dag ska jag och Joline på bröllopet som jag skrivit om tidigare. Sedan till torpet för kräftfiske. Mys!

Nu sitter jag med bärbara datorn vid köksbordet. Joline ska få risgröt och vi andra ska äta frukost. Sedan ska jag duscha, ha ansiktsmask och packa till kvällen. Ha det fint alla läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0