Vänt sig från mage till rygg


I dag, måndagen den 7 april, har Joline vänt sig helt från mage till rygg. Jag är så stolt så! Det var på unga mammor när hon låg på en filt på golvet. Jag vände mig om och pratade med Amanda, när jag tittade tillbaka låg hon på rygg. Hon har ju nästan vänt sig förut, det har varit väldigt nära. I dag hände det dock på riktigt. Sen vet man ju inte när hon vill göra om det nästa gång.. Just nu verkar hon inte ha någon lust i allafall.

Jag ska bada lillskruttan nu och sedan försöka hålla henne vaken till minst 8, hon har nämligen sovit mycket på eftermiddagen. I morse gick vi upp vid kvart i 6, det är lagom. Halv 4 känns lite väl tidigt.

Blir kanske något mer inlägg i kväll.

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag sitter och luskar på vad min dotter skall heta, vill ha något speciellt, som
LILY minerva, lua MERCEDES, eller HAYLIE athena, vilket tycker du är finast?
Vad är din dotters hela namn? :)
Kram

2008-04-07 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0