Vägrar liggvagn



För några veckor sedan tog jag bort mjukliften från Jolines vagn, det började att bli för trångt & varmt för att det skulle vara skönt för henne. När liggdelen var borta kunde jag ju välja att ha henne halvsittandes också. Nu har hon fått smak på det & vägrar att ligga i vagnen. I går skrek hon tills hon tappade luften när jag hade vagnen liggandes. Jag får helt enkelt vänta tills hon somnat halvsittandes och sedan fälla ner den till helt liggande. Det är så kul att se hur mycket vilja hon har! Hon vet verkligen vad hon vill. Undrar just vem hon fått det i från..

I går kväll badade jag min älskling och masserade henne efteråt. Sedan försökte jag få i henne mat men hon var så trött att hon inte orkade äta. I natt sov hon bra & vi vaknade som vanligt i morse utav Jolines eget språk "gaaah, la, goooo, aaaaaaaaa, bööööööööööö" så både jag och A gick upp. A skulle ju till skolan men han hade inte behövt gå upp riktigt än. Sötnosen.

I dag ska jag träffa Josíe & Jimena, vi ska promenera i det vackra vädret. Det är så skönt ute. Jag tog Joline i bärselen i dag och hon fick sitta framåtvänd en stund. Det tyckte hon var skönt! Hittade ett par vita solbrillor som jag ska köpa senare i dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0