Vaccination


Min duktiga tjej har fått två sprutor i dag, en i varje lår. Hon satt i mitt knä och höll i snuttefilten. Jag tyckte att det var jätteobehagligt när de skulle sticka henne & tittade bort. På den första sprutan skrek hon till och var ledsen i någon minut, den andra sprutan var lite värre men hon blev glad efter någon minut då också. Hennes skrik var så pipigt & ynkligt. Hon var mycket duktigare än sin mamma, som skriker & gråter bara jag ser en sputa/nål.

Vi vägde och mätte också.
Joline väger 6590 och är 64 cm lång

Jag och Josefine tänkte passa på att gå på en riktig långpromenad i dag när det är så fint väder. Jag kunde ta av mig tjocka jackan och gå i en vanlig långärmad tröja, så skööööönt!


Kommentarer
Postat av: lisa

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-04-03 @ 16:35:52
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Ullis din gamle jobbarkompis på strandis,

Måste bara säga vilken liten pingla du fått, hon är ju så gullig ! Hoppas vi ses snart så ja får kika lite på henne ,lilla pluttan ! Ta hand om dig. Stor kram från U

2008-04-03 @ 20:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0