Tråkigt väder


I dag är det grått och trist.. Igen! Jag hade hoppats på fortsatt fint väder, det är så härligt med långa barnvagnspromenader i solen. I går kväll var jag ute och gick med Nicole. Det var trevligt. Joline är inte alls lika blyg och mammig längre. Hon var glad och jollrade hela tiden när Nicole höll i henne. Känns skönt att hon är tryggare nu.

I dag är vi hemma hos Jolines farmor och farfar. Joline ligger och sover på deras säng. Jag ska hem snart för A ska fixa sin bil och farmor ska till jobbet, de andra ska också åka i väg. Hemma är det städat och fint i hallen och köket, vårat sovrum är KAOS men jag tänkte städa där när jag kommer hem. Vill sola i kväll och jag hoppas att A kommer hem så att jag hinner i väg och kan göra det. Känner mig så blek och tråkig. Solar inte ofta, det blir någon gång i månaden. Alla gånger jag skriver här på bloggen att jag ska och sola kommer det någonting annat i vägen. Men som sagt, i kväll ska jag verkligen försöka komma i väg.



Kommentarer
Postat av: Fia

Sött flicka ni har , ha en trevlig helg =)

2008-04-19 @ 16:13:33
URL: http://sofsan.blogg.se
Postat av: sabina

hej jasmine. jag skulle gärna vilja prata med dig, om lite olika saker. finns det något sett vi kan prata 'ifred' eller så? :) om du vill såklart!

MVH sabina

2008-04-20 @ 22:56:26
URL: http://sabbe1.blogg.se
Postat av: emily

Joline är verkligen jätte vackert namn.. Hade tankar påd men min tjej fick heta Engla :) kram

2008-04-21 @ 10:00:11
URL: http://emslo.blogg.se
Postat av: lilla jag

ursch vad tråkigt med dåligt väder själv har vi strålande solsken och 13 grader i skuggan , helt underbart tack för en bra blogg.

2008-04-21 @ 17:00:21
Postat av: Familj på tre<3

Var är du babe? Hoppas allt är bra med er! Saknar dig, hade gärna velat gfå ut och gå denna underbara varma sommardag med dig och Joline. KRAAM!

2008-04-21 @ 21:13:27
URL: http://JosieJoos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0