Storhandling



I dag har vi varit & storhandlat för två veckor. Köpte godis & chips som vi ska smälla i oss nu. Jag har gömt godispåsen för Andreas för jag vill att vi ska dricka te och äta mackor innan!

Jag mår pissigt, är sjuk med feber, har magkramper och ont i kroppen. Känner mig mör och emlig, det finns tyvärr ingen tid till att vila upp sig och bli frisk. Det är bara att köra på. Vardagen har sin gilla gång. Joline har varit väldigt skrikig och gnällig idag och det är ju typiskt, nu när jag är sjuk. Hoppas att hon inte blir smittad.

TACK Josefine & Jimena, för att ni finns.

Kommentarer
Postat av: Julia

Uch stackars dej som är sjuk, det är inte lätt när man har en liten bebis att ta hand om!
Krya på dej:)

2008-04-15 @ 23:53:14
URL: http://ungmamma89.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0