SOMMAR



Det är hur varmt & fint som helst ute. Jag och Joline är ute på morgonpromenad. Först var vi på bibblan och kollade i NA om det var några från föräldragruppen med i HEY BABY, en tjej från föräldragruppen var med i går med sin lilla Cornelia. Nu sitter jag hemma hos mamm, Joline ligger och sover. Mamma är på jobbet men jag passade på att skriva ett inlägg eftersom vi inte har något internet.

I går åkte jag och Joline med 9 bussen in till Örebro. Träffade Anna & Nicole på bussen så jag pratade med dem, sedan gick vi tll Rudbeckskolan och jag rensade mitt skåp. Lämnade mina böcker till Mimmi som skulle lämna dem vidare. Skönt att ha det gjort! Utanför skolan träffade vi Emmy och Ellen så vi tog sällskap med dem till unga mammor där jag stannade över lunchen och käkade tacopaj. Sedan hörde Nicole av sig för att hon hade slutat skolan så vi gick på stan. Det blev en hel del shoppat till Joline, klänningar, solbrillor, solhattar.. De hade så mycket fint att vi inte kunde bestämma oss. Jag hade inga pengar med mig i går, men jag tog ut sen så Nicole fick med sig dem och ska hämta ut allt i dag.
På kvällen åkte vi hem till min morbror och firade hans tjejs barn Evelina som fyllde 9 år. Jag åt mängder med marängtårta och kakor. Joline var så glad och nöjd hela tiden. Det är så enkelt att ta med sig henne nu och så skönt att slippa bylsa med massa kläder. Nu räcker det med kofta och mössa, såååå skönt!

Jag hade blivit utmanad så i nästa inlägg ska jag göra den.

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Här är det också ÄNTLIGEN varmt och soligt. Som jag har längtat. Äntligen kan man sitta ute och bara njuta av vårvärmen. Tillsist kom den hit till oss i norr. Härligt.

2008-04-22 @ 22:51:30
URL: http://FreijasMamma.blogg.se
Postat av: my

ja visst är det härligt med våren. är så skönt att bara lägga undan jamilias overall och ta på henne en jacka istället.

2008-04-23 @ 10:32:37
URL: http://jamiliasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0