Sola med mamma



Josefine & Simon firar 3 år tillsammans i dag, GRATTIS VÄNNEN!
.. Och det betyder att jag inte har någon solkompis i kväll för att de ska såklart ha det mysigt & fira hemma. Så jag ringde mamma och hon ville följa med. Nu är det ju så soligt & varmt ute så det här är antagligen den sista gången jag fusksolar. Skönt att bli brun & känna sig fräsch i allafall. Nu är ju sommaren här känns det som, snart kommer det säga pang och så har alla blommor blommat över. Väntar på att mammsen ska bli klar sedan ska vi gå.

Joline är hemma med A. Innan jag gick åt jag morötter med dipp, såååå gott! Jag känner mig så nyttig när jag äter det i stället för godis & chips. Jag & Josie har pratat om att börja simma hur länge som helst men det har inte blivit av än. Det känns som om det är dags att börja nu. Väldigt dags.

Nu ska jag gå..
I morgon bitti kommer Josefine och Jimena över till mig. Vi ska baka tårtbottnar (sockerkaka) och göra tårta till i morgon kväll. Vi ska också handla mat och godis och annat gott till kvällen. Ser fram emot en lugn och skön valborg med min bästa vän.

Kommentarer
Postat av: E m i l i a s . M a m m a

Hej :) Jag tänkte bara höra med dig om du är intresserad av något slags nätverk med oss föräldrar som bloggar. =) Tanken slog mig att det skulle vara en rolig och bra idé =) Så vill bara kolla intresset.

2008-04-30 @ 13:48:44
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0