PLUGGA



Jag pluggar och pluggar men tycker ändå inte att jag kommer i fatt. Grejen är att man inte kan sitta två timmar effektiv tid längre, snarare två timmar med 6 avbrott. Joline vill inte ligga själv och leka så långa stunder och jag vill ju inte att hon ska bli understimulerad, så jag leker & grejar med henne. Försöker att passa på när hon sover på dagarna men då längtar jag ju efter att göra någonting annat. Läsa en bok, slötitta på tv, eller blogga..

Känner att det kommer gå bra men jag måste tokplugga matte, svenska & engelska i kväll. Skriver och skriver på deckaren men det blir bara längre & längre och slutar aldrig, haha. A ska åka bort med Joline någon timma i dag och då ska jag skriva referatprovet. Matten får han hjälpa mig med i kväll för den fattar jag inte själv.

Vill sola i dag också, det vill kanske Josie också. Hoppas hoppas, annars får jag gå själv för jag måste få lite färg mitt i all grå tristess. Nu ska jag väl fortsätta plugga då.

En bild på vårat hjärtegull i bilbarnstolen, Dalarna.

image384

Kommentarer
Postat av: Sessan

Guud, vilken sötnos!
/Sess

2008-04-06 @ 15:47:33
URL: http://sessansally.blogg.se
Postat av: Josephine

Det var verkligen kul att träffa dig i Örebro igår! Du såg så glad och stolt ut, vilket jag förstår :) Lilla Joline var jättesöt! Ta hand om er!
/josephine :)

2008-04-06 @ 16:16:25
URL: http://josephinelofborg.blogg.se
Postat av: Lina

gud så söt :)

2008-04-08 @ 15:39:47
URL: http://Raneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0