Min gumma


Joline blir så rastlös så fort vi inte gör någonting. I morse satt hon och gnällde i min famn, jag fick komma på nya ljud och rörelser hela tiden för att inte tråka ut henne. Och allt funkar bara en gång. Hon skrattar ordentligt till olika saker men aldrig samma sak två gånger. Vårat lilla charmtroll!

A jobbade i går. Jag och Joline var hemma hela dagen (första gången på länge tror jag) för vi brukar ju oftast gå ut och göra någonting. I går gick vi tur & retur till ICA men på den korta vägen träffade vi massa bekanta som jag pratade med, bla. Cissi en gammal kompis. Det var kul.. På kvällen gjorde jag i ordning kyckling, ris & champinjonsås till A kom hem. Vi skulle egentligen äta fruktfat som vi skulle doppa i smält choklad men det orkade vi inte.

Nu är vi hemma hos Jolines farmor & farfar. Det är skönt att se att hon inte är lika blyg. Nu kan hon vara hos de flesta en kortare stund utan gnäll, är hon mätt & pigg funkar allt kanonbra. I morgon åker vi nog in till unga mammor och går lite på stan. I fredags vann vi 500 kr på en lott. Jag blev jätteförvånad för man förväntar dig ju inte att vinna..

Joline är snart 4 månader, var tar tiden vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0