Lite bilder från kvällen



Nu är kl. 01:07 & det betyder att jag inte har varit uppe så här sent frivilligt på väldigt länge. Både jag och A är antagligen väldigt trötta i morgon men det får det väl vara värt. Vi har haft det jättemysigt. Jag & Josie ballade ur ett par gånger och hamnade i en tokskrattande hög på golvet. Vi filmade varandra när vi gjorde fula grimaser och jag körde klassikern Gollum. Haha! En riktigt tokig kväll med andra ord. Joline & Jimena ligger och sover så skönt, vi ska väl börja tänka på refrängen snart & vandra hem.

.. Och självklart några bilder :)

image438
image439
image440
image441
image442

Kommentarer
Postat av: e

gumman du klarar verkligen att ta hand om ett barn!

2008-05-01 @ 10:32:40
Postat av: becca

hej,
jag ville bara säga att jag verkligen blir imponerad av dig,
du verkar vara en helt fantastisk mamma!
Joline är supersöt, precis som du.
lycka till med allt! :)

2008-05-01 @ 15:55:36
Postat av: maya

Jag läser din blogg varje dag & den är verkligen jättebra! :) Jättesöta bilder förresten :D

2008-05-01 @ 16:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0