Lägga golv



Äntligen ska mamma & David lägga parkettgolv i Jolines lilla "rum", det kommer att bli så fint. Förhoppningsvis målar A spjälsängen och byrån i helgen också så rummet kanske står klart nu på söndag! Ska bli så skönt att slippa ha skötbordet i sovrummet överbelarmat med saker, jag har knappt använt det.

I dag har jag varit på två lektioner, mamma och mormor har haft Joline varsin gång. Nu är jag hemma hos mamma och ska äta några mackor, sedan ta en promenad. Kan inte sluta tjata om det fina vädret, känner mig så sommrig och fin i dag. Svarta tights, röd runika och stora solbrillor!

Joline, mamma älskar dig.

Kommentarer
Postat av: lisen

ja jag håller med dig, vädret är så underbart. man njuter av det varenda sekund. det är så himla härligt när man vaknar av fågelkvitter & sedan drar upp rullgardinen & ser att himlen är blå.

ha det bra!

2008-04-24 @ 17:28:34
URL: http://liisenlundgren.blogg.se
Postat av: Veronica

Åh vad roligt att få klart jolines rum!
Självklart håller jag också med om vädret! Helt underbart! Och jag kan inte sluta tjata o det heller, haha.

2008-04-24 @ 18:09:14
URL: http://veroniicaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0