Lägenheten


Jag kommer att sätta in bilder på våran lägenhet så snart allting är klart, just nu hänger det inga gardiner i fönstren & det är rörigt överallt men det kommer så fort vi är klara.

Josie & jag skulle ha solat i går men jag orkade inte, kände mig trött och sliten och behövde jobba matte också. Men i kväll ska vi sola och jag ska försöka färga håret. Känner mig sunkig nu men lite färg både på kroppen och i håret brukat piffa upp. Joline ska vaccineras i morgon, jag hoppas att det går bra. De kan ju få lite feber och bli lite hängiga efter sprutan, jag hoppas att hon slipper det.

Två bilder på Joline med hennes bitring. Det kliar.. kliar.. och kliar! Jag brukar få sitta med mina fingrar i hennes mun så att hon kan gnaga på dem. Om man kommer nära hennes ansikte med saker gapar hon jätte stort. Hon är lärt sig att pussas också, så när man närmar sig hennes mun öpnnar hon den och sträcker ut tungan, haha.

Kolla bilderna i förra inlägget också.

image379
image380

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha. Hon är ju så otroligt söt!

2008-04-02 @ 09:02:30
URL: http://veroniicaa.webblogg.se
Postat av: Anonym

sööötsöötsööt!!!

2008-04-02 @ 17:10:09
Postat av: jessie

haha så söt..så gör min son oxå =)

2008-04-05 @ 21:54:32
URL: http://silkybutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0