Gnällig av sprutan?



Joline har varit trött och gnällig i dag, hon har sovit nästan hela tiden & har inte riktigt varit sig själv. Kanske beror det på gårdagens sputa eller så har hon bara inte en bra dag.

Jag har varit & solat i dag. Nu sitter jag med hårfärg i håret, det blir varm mörkbrun. Tog ingen före bild, så ni kan tyvärr inte få se före och efter bilder! A bär runt på Jollis. Vi ska försöka hålla henne vaken nu så att hon sover i natt. Jag vill inte vara uppe innan 5 i allafall :)

I morse vaknade hon strax efter 3, vid halv 5 gick vi ut i vardagsrummet. När jag reste mig upp & lutade mig över henne började hon att skratta. Jag tyckte inte alls att det var kul för jag var jättetrött och det var precis vad jag sade: "men Joline, det är inte kul.." Haha. Man är inte riktigt sig själv på natten när man haft en gnällig bebis i två timmar.

Nu ska jag gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0