En dag i mitt liv


Hoppas på lika vackert väder i dag, men det ser lite grått ut på himlen. Känner för att åka in till örebro och fika på stan, men jag har svenska lektion på eftermiddagen. Så det blir nog inte så i dag, jag får stanna här i Nora & hitta på nått skoj.

Joline har rivit sig i ögat (det gör hon hela tiden, för varje gång hon tappar nappen eller är trött klöser hon med fingrarna i ansiktet) så nu rinner det tårar och är rött. Hon har lite svårt att öppna det och det syns att det svider. Vad göra? Om det inte blir bättre innan kvällen åker vi nog in och kollar för säkerhetsskull men bebisars ögon brukar läka fort när de rivit sig.

Nu ska jag gå och smeta på lite mascara och göra hallonsmoothie. Är vrålhungrig!

Kommentarer
Postat av: pernilla

när får vi se bilder på hur lägenheten blev då ? nyfikna? svar ja

2008-04-04 @ 18:11:17
Postat av: Erika

Är så himla kul att läsa din blogg, du skriver så bra!

2008-04-04 @ 18:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0