Bra dag


Den här torsdagen har varit väldigt bra. I morse var jag på engelskalektion (mamma hade Joline) på eftermiddagen var jag på svenska & fick tillbaka alla uppgifter förutom deckaren. Fick mvg på nästan allt och vg+ på en grej, så jag är riktigt nöjd! Som vanligt tvivlade jag på mig själv innan men nu är jag stolt. Tycker att jag har all rätt att vara det också, det är inte så lätt att få ihop det med tider & barnvakt.

Hämtade min lillasyster efter skolan och så promenerade vi till Jolines farmor&farfar, träffade hennes kusiner. Det var trevligt. Men vi var inte där så lång stund för jag behöve hem och plugga, så var Joline trött & gnällig.

Måste gå nu, kanske sista inlägget innan internet försvinner.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad roligt! Skönt när det visar sig att allt slit faktiskt lönar sig!

2008-04-10 @ 18:32:49
URL: http://veroniicaa.webblogg.se
Postat av: g-mormor

Grattis! Vad duktig du är! Och världens bästa mamma till världens gulligaste Joline.
Många kramar från en stolt g-mormor

2008-04-10 @ 18:53:35
Postat av: Connie

Måste bara gratulera till dina fina resultat. Du är jätteduktig. Många kramar...

2008-04-10 @ 19:05:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Lillamysan

GUD vad duktig du är som fixar bra betyg samtidigt som du har en liten! *avundsjuk* ;P

2008-04-11 @ 16:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0