Bloggen ur funktion..



Min blogg har inte funkat så jag har inte haft möjlighet att skriva. Sitter i våran lägenhet nu, vi har flyttat klart och har sovit här i två nätter. Den här flytten har varit väldigt påfrestande för både mig och Andreas. Det är så mycket med skolan, bebis, flytt och så ska man unsätta tid för varandra. Vårat förhållande har prövats ett antal gånger under den här perioden men vi fixar det!
Här är det en riktig röra. Det ser ut som att bomben har slagit ner! Kartonger överallt, SAKER överallt. Men det är väl så det ska vara när man flyttar. I söndags var vi och storhandlade. Vi var ju tvugna att köpa alla torrvaror, kryddor och så mat för veckan förstås. Det gäller att vara ekonomisk och spara, vi vill ju inte lägga en massa onödiga pengar på mat. Det är roligare att ha pengar över till andra saker. I kväll ska vi äta tacos! MUMS.. och sedan tänkte jag göra smoothies med jordgubbar till efterrätt.

I morse badade jag och Joline tillsammans i badkaret. Hon sprätter och sprattlar så mycket att det är svårt att hålla i henne. I dag lyckades hon få vatten i näsan och började skrika så vi fick kliva upp. Ska köpa en sån där plaststol med sugproppar att sätta fast, så blir det både mysigare & smidigare att bada i hop.

På förmiddagen har vi också hunnit med att promenera med Josefine & Jimena, tittar till mamma som är och tatuerar sig. (En riktigt rockig mormor har du Jollis!) Nu är vi hemma igen och jag sitter här. Joline har somnar på en filt på golvet. Jag borde gå och göra i ordning men känner att jag behöver få göra någonting annat också. Det har ju som sagt varit mycket med flytten och jag har inte hunnit göra annat än att packa.

I går var jag inne på unga mammor och träffade alla mammor och bebisar! Ellen fyllde 1 år så vi åt gott fika. När vi varit där ett tag gick vi på promenad med Amanda och Alexandra. Trevligt som vanligt.

Förresten, vi var med i hey baby i går. Nerikes Allehanda del 2!

Kommentarer
Postat av: Silly

Trevlig dag!

2008-04-01 @ 14:01:36
URL: http://www.sillyandbilly.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hej!

Du får gärna vara med i min tävling
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!! och kommer från en modebutik.

2008-04-01 @ 14:03:28
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Monica

Hej
ville bara säga vad fina ni var i tidningen. jag bor inte i nora men min mamma brukar uppdatera mig med bilder från NA, alltid lika kul när nora bor får barn.
Lycka till med allt.Läser och beundrar dej som ung mamma
Kramiz

2008-04-02 @ 10:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0