Bilder & Jolines framsteg



I morse åt Joline ett helt mål från nappflaskan med min bröstmjölk i. Det går bra så länge hon får ligga själv och jag sitter bredvid. Har jag henne i famnen vill hon bara äta från mig. Jag blev så stolt när hon helt plötsligt tog den & fattade sugtekniken. Men det var inte det enda som hände, hon vände sig från rygg till mage också & det var första gången. Stolt som få blev jag när hon låg där på mage med ansiktet i golvet och knorrade, världens bästa Joline. På fredag blir hon fyra månader och under dessa fyramånder har det hänt en massa, hittills har hon varit tidig med det mesta. För någon halvtimme sedan satt hon själv på golvet med händerna som stöd i marken. Hon sitter inte så pass bra att jag vågar lämna henne eller så, men hon sitter en stund själv.

I går promenerade jag & Josefine, här är några bilder från det:

image430
image432
image433
image434
image435
image436
image437

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ville bara lämna ett litet spår o säga att du är jättesöt o verkar vara en kanonbra mamma! Valborgskram

2008-04-30 @ 17:29:15
Postat av: Johanna

Det är så roligt att se hur bra du tar hand om din dotter, önskar att alla mammor var som dig, ha det bra (: kram.

2008-05-01 @ 02:35:55
URL: http://johannasedivy.blogg.se
Postat av: Mandy

Vilka härliga foton!
:)

2008-05-01 @ 15:29:38
URL: http://mandyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0