Barnmorskorna i kväll!


I kväll ska jag återigen gråta framför barnmorskorna. Sedan jag fick Joline blir jag så rörd när jag hör om andras förlossningar eller ser en förlossning/nyfödd på tv. Synd att det bara håller på en halvtimme..

Josefine & Jimena skulle kommit hit & hälsat på men det blev inte så för att Josie skulle skriva klart sitt tal. Jag pratar med henne på msn nu och det verkar gå lite si & sådär med talet, som antingen är för långt eller för kort. Mitt tal handlar om ungas minskade intresse för politik, jag tycker att det är ganska bra. Dessvärre har vi bara 2 minuter på oss så det gäller att tala snabbt & inte halka in på andra saker.

Nu ska jag göra lite matte, sedan öva på talet. Och göra jordgubbssmoothie! Mums..

Kolla bilderna i förra inlägget



Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Barnmorskorna är verkligen en super mysig serie. Dock känner jag mig lite snuvad på förlossningen när man ser alla i de programmet. Min förlossning gick ju så fort så jag hann inte med nått i min plan. Så kan de gå men de kanske går fler tåg.... ; D

2008-04-10 @ 21:28:38
URL: http://FreijasMamma.blogg.se
Postat av: Victoria

vilken kanal är det programmet på ? kram

2008-04-10 @ 22:32:00
Postat av: http://gulcitron.blogspot.com

Jag tittar också på barnmorskorna hahha

2008-04-11 @ 10:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0