April, April


Har ni aprilskämtat med någon i dag och/eller blivit utsatta för ett aprilskämt?


I morse när jag som vanligt gluttade på Vakna med det voice, kanal 5, berättade Josefine Crafoord om ett skämt. Hälla sirap i en schampooflaska så blir det klibbigt & kladdigt när personen du vill skämta med ska duscha. Fast egentligen är det mer ett bus och inte ett skämt. Jakob (på the voice) bad tittarna & lyssnarna att mejla/sms:a in tips på aprilskämt och då var det en tjej som skrev att hon kissat i en schampooflaska när hon & hennes ex var tillsammans. Helt sjukt.. Vakna med the voice, NI RÄDDAR MINA MORNAR.

Mitt fjärde inlägg idag, haha.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

När jag var liten så gjorde jag ett liknande bus. Jag tröck i idominsalva i tandkrämstuben vilket då inte smakade allt för gott. :D

2008-04-01 @ 18:39:35
URL: http://flinkfeldt.blogg.se
Postat av: Veronica

Nä, inte än i alla fall :)
Uch vad äckligt! Haha, hoppas inte jag blir utsatt för det!

2008-04-01 @ 18:55:39
URL: http://veroniicaa.webblogg.se
Postat av: åsa

Jätte roligt att du uppdaterar så ofta, så roligt att läsa allt du skriver :) Måste också få säga att du är enormt duktig!

2008-04-01 @ 19:06:31
Postat av: Anonym

jag tycker pampers & dom billiga blöjjorna är super dåliga. Det kanske är från bebis till bebis beroende på hur mkt man kissar kanske. vi har provat lite blandat & det endas om funkar är libero.. dom är helt underbara & suger upp super bra. dom andra har hon kissar rätt igenom på en timme typ. haha, jaja=)) ha en bra dag=) puss

2008-04-01 @ 19:43:50
URL: http://stoltmamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0