Äntligen fredag.


Nu är det äntligen helg och några skollediga dagar, men jag har ju en massa plugg så helt ledig är jag ju inte. I kväll har vi tvätttid också, och det är ju inte heller någon direkt vila. Joline & jag ska i allafall mysa massor, snart ska vi till affären & handla godis. Det kan ju inte Joline äta, men hennes mamma kan.
Jag har varit på två lektioner i dag. Joline har varit hos sin gammelmormor, de har promenerat & promenerat. Skönt & bra för Joline att vara i friska luften. Hon rosslar lite & verkar vara lite förkyld, jag blir orolig direkt nu. Börjar hon att hosta går jag såklart i väg och kollar på en gång.

Har köpt Klick! så när Joline slumrade till passade jag på att läsa skvaller. Det kan vara skönt i bland. Här hemma ser det förjäkligt ut tycker jag, vi har inte fått någonting gjort. Jag har prioriterat skolan den här veckan och själkvklart går ju Joline i första hand. Viktigare att vara med henne än att vika tvätt, tycker jag.

Nu ska jag gå till min minsta älskling och busa.
Ha en trevlig helg, kära läsare.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Låter skönt det :)! Ha en trevlig helg du med!

2008-04-11 @ 16:40:11
URL: http://veroniicaa.webblogg.se
Postat av: Sandra

Nu har jag inte läst alla inlägg innan, men har hon kanske förkyldningsastma? Tänkte eftersom du skriver att hon rosslar.. Hoppas hon kryar på sig snart!
Trevlig helg till er båda.

2008-04-11 @ 19:05:22
URL: http://barnstugan.wordpress.com
Postat av: Josefin

Tack det samma! Hoppas ni kommer iordning snart ;)

2008-04-11 @ 22:26:20
Postat av: Linda

Hej! Lycka till med allt, bebis, skola, lägenhet, sambo mm. Såg dig idag med din mormor, har gått på samma lekis som din mamma...och fick mitt första barn 3e september-07...så olika det kan vara ;-)
Känner Josefine lite oxå, då vi träffats i stallet innan vi fick barn (då jag hade min pålle kvar)
Så roligt att läsa hur mysigt ni har och önskar att jag träffat ngn som jag velat ha barn med tidigare i mitt liv!!! Det har varit så fullt upp med annat (jobb, hästar, tävlingar) så jag har inte "haft tid" förut, men det är det absolut bästa som hänt mig. Kram Lo
Ps. Välkommen in till mig på Familjeliv..."Mumin72"

2008-04-11 @ 22:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0