Amanda & Alexandra, Veronica & Charlie.


Det blev inget med stadsparken i dag, först var det ju så varmt & soligt med när jag och Joline kom in till örebro blåste det som bara den och var molning på himlen. Vi gick till ett barnvänligt cafe och slängde oss i vita skinnsoffor. Det fanns så bra med plats för barnvagnar och det var stort & rymligt. Efter ett tag beställde vi mat, jag och veronica åt varsin jättegod sallad. Dit går vi nog fler gånger..

Jag blev väldigt shoppingsugen av att gå på stan i dag också, det fanns massvis med fint till Joline. Modet som är nu tycker jag är jättefint och jag önskar att jag kunde köpa lite vår/sommakläder. Enkla linnen/tunikor, fina skor och accesoarer gör så mycket. Men det här året kommer jag nog inte att ha råd med det, jag får helt enkelt utnyttja förra årets klänningar (med plats för mage i, eftersom jag köpte dem som gravid) Jaja, det känns helt okej. Om jag väljer blir det alltid Joline som får saker - hon går i första hand. Köpte en jättesöt mönstrad munkjacka till henne i dag på Lindex, för månadens sista "slösa" pengar.

Nu ska jag plugga. Läs mitt förra inlägg och lämna en kommentar om eran åsikt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Har hon inte tillräckligt med saker då? Du måste ju unna dig själv något också.

2008-04-05 @ 17:22:59
URL: http://philura.blogg.se
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Tack för tipset ska höra med henne : )

Hoppas ni har en fin helg.

2008-04-05 @ 19:17:43
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Anonym

hoppas det inte gör ngt att jag länkade till din blogg i min :)

2008-04-05 @ 19:24:20
URL: http://havetolive.blogg.se
Postat av: linda

Jag forstar att ni inte vill "tvinga" Joline att vara hos folk hon inte kanner sa bra, det ar klokt av er tycker jag :)
Sen maste jag halla med den anonyma; du skriver valdigt bra!

2008-04-05 @ 21:26:22
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: mrsmama

Det är väl ändå så att mamman och pappan känner barnet bäst och vet vad barnet behöver. Sen så litar nog jag mer på personalen på BVC än främlingars råd och tips...det är ju trots allt deras jobb att hjälpa föräldrar och barn och har många års erfarenhet av det. Så jag tycker att ni gör helt rätt, och skit fullständigt i vad andra säger för det ska hela tiden påpekas massa för "nya" föräldrar. Tycker ni verkar vara en underbar liten familj!!Kram på er

2008-04-06 @ 14:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0