Aktiv bloggare


Sedan bloggen börjat fungera igen har jag skrivit massvis med inlägg, vet inte varför det har blivit så men jag har helt enkelt hunnit. Känner mig som en aktiv bloggare och det tänker jag fortsätta att försöka vara.

I går kväll kom äntligen gardinerna, mattan & lampan till köket. Äntligen! Mattan till hallen kom också och allting blev så fint! Jag blev så glad.. Jag och A gjorde tacos i går istället för i tisdags. Det var supergott och vi hade det riktigt mysigt. Sedan började barnmorskorna så jag tittade på det. Var självklart tvungen att gråta en skvätt när lilla bebben skulle få ligga på pappans bröst eftersom att mamman blivit snittad. Hon var så himla liten, jag har glömt att Joline varit så där pluttig. När vi kollar på kort på kameran från förlossningen och BB blir jag alldeles varm i kroppen. Jag kan inte smälta det, det var så underbart. Antagligen har jag glömt hur jävla ont det gjorde och hur hemskt det var ett tag, det kommer jag väl på igen när första värken kommer med nästa barn.

I dag har jag två lektioner, engelska & svenska. Jollan ska vara hos mamma. De ska ut och promenera för Joline är så blyg, så det är säkrast att de är ute med vagnen. Mamma kommer snart.

Grattis till Caroline som fått en liten Freija.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är roligt att du har tid och blogga!

2008-04-03 @ 08:49:50
URL: http://veroniicaa.webblogg.se
Postat av: Anna

Tycker de e jättekul att du blivit mer aktiv =) Gillar verkligen att läsa din blogg o väntar spänt på att få se bilder från lägenheten =D

2008-04-03 @ 11:54:44
URL: http://annamyren.blogg.se
Postat av: Leas mamma Sandra

Det tycker jag du ska fortsätta med. :)

2008-04-03 @ 13:50:05
URL: http://leasmamma.blogg.se
Postat av: Anonym

jag tkr om att läsa din blogg nu med flytten och allt :)

2008-04-03 @ 16:06:07
URL: http://havetolive.blogg.se
Postat av: Anonym

Yes! Roligt att du blivit en aktivbloggare... älskar att läsa om lilla Joline och din vardag!! ;)

2008-04-03 @ 21:54:02
Postat av: malinsmix.blogg.se

oj vad jobbigt och oturligt att er söta dotter fick rs. märktes det p henne att hon var dålig?

träffade ni mycketr förkylda människor i den vevan hon blev sjuk eller mindre barn? ho är himlans söt!

2008-12-09 @ 15:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0