22:12


Jag har skrivit talet (handlar om politik) och gjort referatprovet. Har även pluggat lite matte, men inte så lång stund för jag hatar det så mycket. A lagade god kassler med ris & sås som vi åt när Joline somnat. Hon vaknade utav en marddröm eller nått för ett timme sedan och grät så att det kom tårar, A tröstade henne, sedan lade jag henne i sängen & hon somnade om.

Nu är det läggdags för mig, sitter med tandbortsten i munnen, måste gå och spotta ut all tandkräm!

Kanske lajjar lite med Josie & Jimena i morgon, om de har tid.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tänkte bara skriva att jag har läst din blogg från allra första inlägget och jag blev så sugen på va gravid. Joline e nog den sötaste bebisen som finns (: Hoppas ni får ett jättebra liv tillsammans alla tre! Du är och kommer bli en bra mamma tror jag :)

2008-04-09 @ 10:05:22
URL: http://knolli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0