V27+3


Hejsan
I dag har jag varit i skolan och gjort matteprov. Det känns så skönt att första provet är över, jag hoppas att det gick bra. Det kändes bra. Nu sitter jag hemma hos Andreas. Jag hade riktig tur när jag kom hit i dag eftersom det fanns en godispåse med sura godisar i här, alla sura nappar och tungor är nu defentitivt slut. I kväll ska jag köpa en jättestor påse med mandariner (det är mandarinperiod nu, dom är som godast på hösten)

I går var jag med Josefine hela dagen. Först gick jag hem till henne och tog hand om Jimena en stund när hon gjorde sig iordning. Sedan gick vi ner till karlsängsskolan (där vi båda gick på högstadiet) och så visade Josefine upp sin bebis. Alla tyckte att hon var ljuvlig men det är inte så konstigt, för hon är världens sötaste. Efter det gick vi hem till mig och åt mat, glass och.. mandariner, haha. Jimena sov som en gris i soffan. Hon vaknade bara till och skulle ha mat en gång, sedan somnade hon igen. När Andreas kom ner följde vi Josefine hem.  Till skillnad från oss så älskar hon regn. Hur nu det är möjligt? 
 
Förra MVC besöket den 20/9
Mitt järnvärde hade sjunkit rejält så nu äter jag två järntabletter per dag. Jag misstänkte det innan jag gick dit eftersom jag var fruktansvärt trött på dagarna. Nu känns det lite bättre. Vi handlade lite järnrik mat också, så jag försöker att stoppa i mig så mycket det bara går. Bebisen mådde bra, magen växer precis som den ska. Den börjar bli riktigt stor nu.

Nu ska jag gå och ringa till unga mammor&pappor, där vi ska gå.

/Jasmine och bebisen

Kommentarer
Postat av: Rebecca

lägg in en bild på magen vettja :)
kan du inte skriva om hur det är att vara gravid? känslomässigt dvs... Jag kanske är det och funderar på att behålla barnet. Iförrigår var jag helt "NO WAY! Ska göra abort!". Igår var jag heeeelt inne på att behålla babyn och satt och valde namn tillcohmed! Idag är jag bara allmänt förvirrad... Ska till ungdomsmottagningen och göra grav.test imorn och se hur det är... Har inte haft mens på 8v och jag och min pojkvän har inte skyddat oss, så ja...
Var du också såhär förvirrad i början när du fick veta att du skulle få barn? Blev det bättre sen isf?
Jag skulle VERKLIGEN uppskatta ett svar, känner mig så hjälplös just nu!
Fin blogg, och grattis i förskott till bebisen!
Kram, Rebecca 17 år

2007-09-26 @ 13:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0