Till MVC


Hallojsan
Idag är jag hemma från skolan. Nu gör det ju inte så mycket då matte och datakunskap kommer att vara mina enda ämnen. Andledningen till att jag är hemma är värk i njurarna. Det kan ju vara min uvi (urinvägsinfektion) som kommit tillbaka. Så jag ringde till min barnmorska och hon sade att jag skulle komma och lämna urinprov i eftermiddag. Jag ska dit nästa torsdag på vanlig kontroll också. Mysigt, då är jag i v26+4.


Jag kollade nyss på en jättebra film, A time to kill. Jag rekommenderar er alla att se den. Gud så jag grinade på slutet utav den. Och under filmens gång började jag fundera på både det ena och det andra. Väldigt, väldigt bra. Den väcker många tankar om just föräldraskap och det är ju vad jag snart ska bli: en förälder, en mamma. Gud så konstigt det låter att säga så. Jag, mamma? Jag vänjer mig nog vid tanken.

Förresten, ställ alla frågor ni har i det här inlägget, så svarar jag på dem. Jag har ingen lust att svara på en eller två frågor i varje inägg. 


/Jasmine

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till att du är gravid, jag är själv i vecka 30 idag;)

2007-09-12 @ 12:39:05
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Myh

Var ska ni bo, kommer ni bo tillsammans du och din kille?
Har ni funderat på något namn?
Var det jobbigt att berätta för dina föräldrar att du var gravid? och hur reagerade dom?
Och så vill jag säga GRATTIS :)!
<3

2007-09-12 @ 13:01:58
URL: http://myh92.blogspot.com
Postat av: vicki

1.Hur känner du Josefine?
2.Var hennes graviditet oplanerad med?
3.Var det ett sammanträffande att ni blev gravida samtidigt eller var du med sugen på en när hon sa att hon var gravid?
5. Varför körde ni utan skydd? Alla vet ju hur ett barn blir till.
6. Efersom du sa i ett tidigare inlägg att eran bebis var planerad, VILLE ni alltså ha barn nu eller?

2007-09-12 @ 15:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0