Myskväll med pappersrullen



Jaha..
så kom 2007 års höstförkylningen också. Med hög feber, hosta och snor i massor. Varför just nu? Jag som precis slutat känna av smärtan i njurarna från förra uvi. Och inte nog med det, jag tror dessutom att jag har en ny uvi på gång och det är inte roligt + ont i höger öra, ska jag få en örininflammation också? Nej, nu får det räcka. Jag är trött på att vara trött och hängig.

Började känna av det här i helgen, så trappades allt upp och igår kväll låg jag i soffan och jämrade mig.. Nu låter det precis som att jag sitter och tycker synd om mig själv men så är det inte, jag är bara himla trött på att inte frisk och känna mig pigg.

Så, denna dag har jag ägnat med mormor hemma hos henne. Bebisen har sparkat och haft sig värre än den har gjort någon annan dag förut. Så, han/hon verkar inte ha smittats av min sjukdom? I går kväll kände Andreas första, riktiga sparkarna också.

Ha en bra kväll!
/ bebisen och mig

Kommentarer
Postat av: Elin

vad är uvi? :)

2007-09-04 @ 18:06:19
Postat av: Anonym

UrinVägsInfektion kanske? höhö ..

2007-09-04 @ 18:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0