Lekdag med Ruben&Hilda + ljusstråk med Josefine.



Hej.
Denna lördag har varit händelserik. I morse åkte jag Thomas (Andreas pappa), Andreas och Magnus till bushuset i Västerås. Det var ett jättestort och asmaffigt lekhus med jättemånga leksaker. Barnen var lite blyga och rädda först. Allting var så stort, mycket och nytt för dem. (barnen= Andreas syskonbarn Ruben och Hilda) Vi lekte bland alla rutchkanor, hoppborgar och grejer i tre timmar. Sedan åt vi mat på Ikea, köttbullar och potatis. Mumma! Och så åkte vi hem igen. Men vilken härlig dag och vilket härligt bushus. Dit ska jag med mitt barn och leka. Jag har redan sagt till Josefine att hon ska med, så det här var första men inte sista gången jag var där.

Ikväll var jag med Josefine och hennes killkompis Christoffer nere vid strandpromenaden och kollade på ljusstråk. Det var jättefint med alla ljusen! Speciellt vid blåsut, där den längsta bryggan hade marshaller på sidorna. Jag fick en ide om att jag ville gifta mig så.. det var så himla mysigt. På vägen hem satt vi inne på Lill Annas och drack varm saft. Så.. kvällen var också väldigt lyckad.

I morgon ska jag packa och så kommer Josefine en stund!
Josefine, du är min bästa vän. Du finns alltid till hands - jag är så glad att jag fick chansen att lära känna dig.

(tyvärr glömde jag kameran hemma både på dagen och kvällen, så det blir inga bilder)

Godnatt från mig och bebisen.

Kommentarer
Postat av: des

Lät skoj! =)

2007-09-02 @ 19:53:52
URL: http://des.blogg.se
Postat av: Myh

När väntar du bebisen :)?

2007-09-02 @ 21:42:05
URL: http://myh92.blogspot.com
Postat av: Jennica

Jag läser din blogg :)

2007-09-03 @ 01:20:58
URL: http://jenniicaa.blogg.se
Postat av: Anonym

HUR ska du försörja ditt barn?!

2007-09-03 @ 16:59:33
Postat av: Anonym

DEN MÄNNISKAN!!! HArregud xD Det var ju... Roligt. =P

2010-04-03 @ 16:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0