Ett kul test!

 PojkeFlickaHos mig
MageToppig, markeradBredareBåde och tycker jag (flicka och pojke)
Bebisens hjärtfrekvensUnder 140Över 140Under 140 (pojke)
PigmentrandLång, markeradKnappt någon allsknappt någon alls (flicka)
SkönhetBehåller skönhetenFlickan stjäl mammans skönhethaha, flickan stjäl mammans skönhet!
HalsbrännaMycketLite eller ingen alls Lite eller ingen alls (flicka)
BabyhickaIngen eller liteMycketän så länge ingen eller lite (pojke)
SparkarMycketLite mindre Lite mindre tycker jag (flicka)
UVIIngaRisk för mångarisk för många (flicka)
Bebisens lägeLigger högtLigger lågtLigger än så länge ganska lågt (flicka)
TandköttBlöder lite eller ingetBlöder mycketBlöder rätt så mycket (flicka)
Mat/godisFett, choklad och lakritsFrukt, surt, söttfrukt, surt och sött (flicka)
IllamåendeLiteMycketLite (pojke)
ViktenGår upp lite i börjanGår upp mycket i börjangår upp lite i början (pojke)

Okej, det var kul. Enligt det här testet blir det alltså en flicka! Fast jag är ju fortfarande ganska ´tidigt´ in i min gravisitet så vissa saker kanske ändrar sig om några veckor. Förresten, det här testet snodde jag från Emelies blogg (hoppas att det var okej). Har sett lite andra tester på andra sidor så det kanske blir något mer redovisande här på bloggen. Egentligen tror jag inte så mycket på det, men det är bara en kul grej.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja det är alltid kul att göra tester ;D

2007-09-05 @ 22:13:54
URL: http://ungmamma15.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0