En annorlunda termin


Haha.. ingenting blir någonsin som man tänkt sig!
Nu har jag bestämt hur jag ska göra med skolan denna termin. Jag ska enbart läsa Matte A (ska försöka göra klart kursen på ca. 3 mån istället för två terminen) och datakunskap. Förhoppningsvis orkar jag med de kurserna och kan strunta i dem när jag börjar i augusti nästa år. Den här veckan är alltså sista veckan som jag går med alla lektioner. Det känns skönt. Motivationen har inte varit på topp på sistonde eftersom jag har vetat att jag ska göra allt igen (när jag börjar om). De närmsta tre månaderna ska jag plugga mycket matte och annars bara mysa framför tv:n, läsa massvis med bra böcker och SJÄLVKLART umgås med Josefine och hennes bebis. Det kommer bli så skönt att ha ledigt! Jag ska ta vara på mina sista 15 veckor som gravid..

Tänk om jag vetat, när jag träffade Andreas för första gången, att om några år ska vi få barn ihop. Tänk om jag anat hur mycket mitt liv skulle förändras bara genom att jag träffade honom. Varje dag tänker jag på vilken tur det var att jag var på just den platsen, just den tiden den 28/8 - 05. Om jag inte varit där hade jag kanske aldrig träffat Andreas. Och hur hade mitt liv sett ut nu?.. vad hade jag gjort?.. vem hade jag varit? Nu är jag gravid i v.25+2 och pappan till mitt barn är världens underbaraste kille som jag älskar mer än allt - jag är lycklig.


.. magbild i nästa inlägg!


Kommentarer
Postat av: Emma

ja fyller år på eran dag ;-)

2007-09-11 @ 20:16:23
URL: http://asof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0