- bästa bebismage



Min mage <3



Josefine och hennes mage!

I går (söndag) hade jag ytterligare en toppendag. På morgonen började jag att packa. Det gick fortare än vad jag trott så nu är det ganska tomt på mitt rum. Vid lunch kom Josefine. Först låg hon och slöade i min säng medan jag packade. Dessutom lyckades hon få med sig en hel del saker hem. Allt som jag skulle slänga ville hon ha. Så det var nog rätt bra för henne att vara här igår! haha. På eftermiddagen började vi flippa ur precis som det brukar vara. Då ligger vi bara och skrattar åt dom mest sjuka sakerna. Så fick jag se lilltjejen i Josefines mage sträcka ut sig. Det såg så himla roligt ut, hela magen ändrade form. Jag passade på att jäklas lite med lillan också och tryckte bort hennes fötter och rumpa när hon spände ut dem. Så skulle jag lyssna på magen och se om jag hörde några hjärtljud. Då tryckte hon ut rumpan på min kind så att hela mitt ansikte flyttade på sig. Gullunge där inne i kompis-magen. Sen pratade jag med henne också, jag sade att nu får hon faktiskt ta och komma ut. Vilken härlig gudmor jag är!
Minns inte om jag skrivit det men jag ska vara gudmor åt flickan i Josefines mage. Det känns jättekul <3

Andreas;
jag älskar dig.
Älsklingen med snygg frilla mitt på skallen. Och jag med Trudy (vovven)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0