v28+2



Hej.. Nu kommer jag att ladda upp en massa bilder, så ikväll eller senare skriver jag ett längre inlägg.



Bilder på Jimena från i söndags när jag, Andreas, Josefine och Simon var på kopparbergsmarknaden. Förutom att det regnade hela dagen var det trevligt. Jimena sov nästan hela dagen, det var bara på väg hem från pizzerian som hon skrek för att hon var hungrig. Sen satt hon och kollade runt i bilen hela vägen hem. Nästa gång vi åker ut och åker blir det nog till Marieberg. Då ska jag och Josefine shoppa!!!! .. eller, Josefine iallfall. Jag är för tjock för alla kläder, så det får bli shopping för mig i början av nästa år.



Min mage i v27+4, på bilden till höger är magen sne, då ser man att bebisen ligger mer på en sida,



Arons dop. Jag sjunger det gåtfulla folket, (roliga miner, jag vet..) Skillnaden med att sjunga nu och innan jag blev gravid är att lungkapaciteten är sämre nu. Jag har inte plats för lika mycket luft och behöver därför ta mer pauser i sången. Jag var så otroligt nervös, men det gick bra. Jag såg att det filmades. Det vore kul att höra hur det lät sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Kopparbergsmarknaden. Den var jag på för några år sedan, när jag och en kompis från sthlm hälsa på en kompis som bor i Nora ;P Kuligt kuligt!

2007-10-02 @ 13:47:24
Postat av: Staajn

Guuuud så söt hon var :)

2007-10-02 @ 14:44:15
Postat av: Noomi

kan du inte försöka få tag på filmen och lägga ut här på bloggen?
det skulle vara jäääätteroligt :D

2007-10-03 @ 18:56:55
URL: http://imoon.blogg.se
Postat av: Bea

Oh god, vad stor du blivit!:O

2007-10-04 @ 20:25:46
Postat av: Anonym

Vad fin du är! Jätte söt verkligen :)
Skitgullig bebis också! underbart vacker!

2007-10-04 @ 21:38:11
Postat av: Marina

Du är nästan lite lik Laleh :O
Vilken söt mage du har förresten :)

2007-10-07 @ 20:15:07
URL: http://mawina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0