v. 29+6


Godmorgon.
I dag ska vi fira min lillasysters 9:års dag. Just nu är jag hemma hos Andreas, men jag ska snart hem och baka lite tills kalaset börjar. I går städade jag och Andreas klart hans rum. Nu är det ommöblerat och jättefint! Kul att det var fler läsare som skulle på finalen, det blir nog lätt för er att känna igen mig då, eftersom magen kommer att vara enorm :) Min mage är bara 2 cm mindre än vad Josefines var vid förlossningen och jag 10 veckor kvar till bf. Men jag växer helt enligt min kurva. så allt är normalt.

På Halloween har jag och Andreas bjudit hem Simon, Josefine och Jimena på middag.
Har ni några tips på god mat? Till förrätt blir det nog någonting med räkor, tror jag.

- Jag ska bli medlem på familjeliv har jag bestämt mig för nu, för er som undrade förut. Jag vet inte riktigt vad man gör där eller så, men många föräldrar är medlemmar, så det är nog bra. Jag skriver mer om det sen..

Nu är det frukostdax!


Kommentarer
Postat av: nathalie

Först och främst - jätte fin blogg med rolig läsning! :) Nu till frågan ^_^ vad sa dina föräldrar när du kom med beskedet att du väntade barn? :)
Lycka till!
Kram

2007-10-13 @ 12:39:01
URL: http://twodaysinseptember.blogg.se
Postat av: des

mysigt med magen =)

2007-10-13 @ 22:16:21
URL: http://des.blogg.se
Postat av: Anonym

ser ingen uppdatering?!:O

2007-10-14 @ 18:47:03
Postat av: elin

men seriöst till anonym. det var ju igår hon skrev senast. ibland har man inte tid/ork att blogga varje dag.

2007-10-14 @ 20:36:32
Postat av: ella

var din graviditet planerad?

2007-10-20 @ 11:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0