MVC

Godmorgon,
i dag, på morgonen, har jag varit på MVC. Det var en vanlig kontroll. Mitt järnvärde har ökat från 104 till 124, så det är inte konstigt att jag känner mig så pigg. Magen växer precis enligt kurvan och bebisens hjärtljud: 135. Det är det nästan alltid. I dag hade han/hon hicka också.
Nästa gång jag ska dit är den 25/10, om två veckor. Jag börjar gå varannan vecka nu och så småningom går man ju varje vecka. Vi ska ringa och boka tid och besöka Karlskoga BB också. Jag tror nog att jag vill föda där. Har hört så mycket positivt om det och min barnmorska som jobbat där säger att det är jättebra. Hur som helst så behöver jag ju inte bestämma det nu. Det kan jag göra när jag varit på fölossningen och BB i Örebro.

Nu ska jag baka kakor, i väntan på att bussen till skolan ska gå. Missade matten idag men jag ska gå på datan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till med förlossningen:)

2007-10-11 @ 12:18:07
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Micha (Journalist)

Hejsan! Jag undrar om du har någon e-postadress som jag skulle kunna få. Tänkte skicka dig en förfrågan om en intervju.

2007-10-11 @ 19:00:07
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Barnets hälsa.

Jag vill bara säga att innan du väljer BB, så tycker jag att du ska tänka på barnet. I Kalskoga har de inget barnsjukhus och kan inte hjälpa ett sjukt barn på samma sätt som Örebro. Tänk på barnet i första hand och välj Örebro.

2007-10-12 @ 16:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0