Jullängtan


Hej.
Jag har börjat att längta efter julen. Att baka pepparkakor, lussebullar, göra julgodis, klä granen, pynta och förstås, köpa julklappar. Längtar ni? Jag älskar allt det där myset och (stresset) innan julafton och julafton är underbar. Vi tar det alltid så lungt, och bara myser. Så, enligt mig är julen den bästa traditionen.
Denna jul blir ju speciell också. Antingen är jag höggravid eller så har jag och Andreas en liten bebis. Om jag fick välja så skulle jag vilja få bebisen 2 veckor innan bf, annars får den gärna vänta med att komma ut till mellandagarna. Jag vill ju som sagt hinna göra iordning och inte missa en mysig julafton. Men det blir ju inte som jag vill, utan som bebisen vill. Och den ska väl ut på självaste julafton, bara för att trotsa. Jaja, hur det än blir så blir det bra. Världens bästa bebis <3

I dag har jag färgat mitt hår lite mörkare, det var så ful färg innan, alldeles grått i hårbotten och en jättesynlig utväxtrand. Nu känner jag mig 100 gånger fräschare! Jag har städat och rensat lite bland mina grejer också. Det är fortfarande lite kvar att göra, sedan kommer ju nya kort på rummet, när det är helt klart. Alldeles nyss var jag och mamma på coop och handlade korgar. (Mamma har en vit-korg-period, så det ska vara korgar överallt..) Nu sitter jag i sängen och bloggar lite. Har haft en del spänningar i magen, men det går nog över.

.. Andreas ska bort med kompisar ikväll också, så jag blir hemma och jobbar matte. Har mitt nästa prov nästa vecka, så jag måste repetera lite.

Hoppas ni får en härlig kväll, /Jasmine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jul och snö <3

2007-10-06 @ 19:31:49
URL: http://flinkfeldt.blogg.se
Postat av: Anonym

Skulle skriva: jul och snö = bäst. :)

2007-10-06 @ 19:32:57
URL: http://flinkfeldt.blogg.se
Postat av: vicki

Kan inte du visa ditt hår på en bild? Gjorde du de hos frisören eller hemma? Kram

2007-10-06 @ 19:36:08
URL: http://victorias.bloggspace.se
Postat av: Nathalie

hört att de är farligt att färga håret när man är gravid? något farligt ämne som påverkar har jag fel?

2007-10-06 @ 21:07:43
Postat av: Caroline.

Det är inte alls farligt att färga håret, man ska bara undvika ann sniffa in lukten i onödan.

2007-10-06 @ 21:22:20
Postat av: Johanna

Åh, jag älskar julen, det är den absolut bästa tiden på hela året!! Åh, längtar längtar!

2007-10-07 @ 09:01:35
Postat av: Klara

Åh nu vill jag också ha jul! Du fick det att låta så mysigt!

2007-10-07 @ 10:46:58
URL: http://kramklara.blogg.se
Postat av: Cassie

Vintern är bästa årstiden :D

2007-10-07 @ 13:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0