Josefine, Jasmine och Jimena.

Hej.
I dag har jag tillbringat dagen med Josefine och Jimena. Först gick vi en promenad och stannade på picknick på strandpromenaden. Jag hade köpt festis, chokladbollar, vaniljbullar och mandariner. Det var jättskönt att sitta i solen, då kändes det som vår. När det blåste blev det kallt igen men det är bäst att ta vara på soldagarna innan riktiga kylan slår till.

Efter picknicken gick vi hem till mig och åt riktig mat. Jimena skrek hela tiden hos Josefine, men hos mig var hon knäpptyst. Antagligen för att hon luktar mat och då är det det enda Jimena tänker på.

På kvällen var vi på lingon&blåbär klädvisning. Jimena skrek nästan hela tiden så vi gick hem tidigare. Fast det gjorde ingenting, för det fanns inte så mycket fint.

.. bilder kommer i nästa inlägg,

Kommentarer
Postat av: des

Mysig dag :)

2007-10-08 @ 22:43:30
URL: http://des.blogg.se
Postat av: Mikaela

läste att du hade namnproblem.. kika in på denna sidan
www.svenskanamn.se

2007-10-09 @ 12:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0