-



Min dator krånglar, så jag var tvungen att starta om den. Resten utav bilder kommer i det här inlägget..



Jimena är en månad på torsdag. Herregud, vad tiden går. Det känns som om jag var och såg henne på BB alldeles nyss. Då vägde hon 3030 och var 48 cm. Nu väger hon 4 kg, och har blivit lite rund. När jag såg henne första gången var hon så smal och späd. Nu börjar hon få lite mulliga kinder och tjocka lår, det är så gulligt. Jag är superstolt över att få vara gudmor till henne. Och både jag och Josefine längtar tills jag och Andreas får våran bebis, då kan vi vara ute och gå tillsammans. Så småningom kommer dom ju att kunna leka också. Det är skönt att dom kommer vara ganska jämngamla. Det är ju bara i början som det märks mycket skillnad, sen spelar ju inte tre månader någon roll.

Nu ska jag gå och se om det finns grejer hemma till att baka snoddas, och så ska jag plugga matte.
Kram på er..

Josefine, bästa vän.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Man fastnar lätt för din blogg, kul att se hur de går för er!:)(avundsjuk):P
Lycka till!

2007-10-09 @ 15:02:58
URL: http://flinkfeldt.blogg.se
Postat av: Heda

Hej, jag läser din blogg varje dag, ja varje gång du uppdaterar, riktigt kul att följa din gravditet.
Vill bara påpeka en liten sak, såg att du lagt upp en bild på Jimena helt naken, akta dig för att lägga upp sådana hel nakna bilder, då det finns fullt av äckliga personer som laddar hem bilderna, ville bara varna dig.
ha de så gott så länge, ska bli kul att se när du fått bebben din.

2007-10-09 @ 16:11:25
Postat av: Fanny

Tänkte precis säga samma sak som Heda, man vet aldrig vad det finns för äckel som kan sno bilden.
Annars, otroligt kul och läsa din blogg =)

2007-10-09 @ 17:14:47
Postat av: nathalie

åå såsöt hon är

2007-10-09 @ 20:28:11
URL: http://vaniljchoklad.webblogg.se
Postat av: Hanna

Läser ofta din blogg, å e helt säker på att du kommer bli en bra mamma ! Spelar ingen roll hur gammal du e . Lycka till :) Ja e avundsjuk på dig ska du veta ;) Ha de bra

2007-10-10 @ 11:30:49
URL: http://favali.blogg.se
Postat av: Anonym

varför skriver man typ vecka 22+3 när det gäller graviditet

2009-12-02 @ 16:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0