väldigt trött


Ja, i dag har jag varit hur trött som helst. Hade förvärkar igårkväll och inatt, men det avstannade på morgonen så jag fick inte sova så mycket. Åkte hur som helst i väg till skolan i morse, datakunskap men när jag kom hem lade jag mig och sov. Tyvärr ingen djup sömn, jag vaknade var 5:e minut. Hoppas att detta inte håller i sig, jag tycker att jag klarat mig så bra hittills och hoppas att det fortsätter så.

Har varit hemma hos Mormor & Morfar hela eftermiddagen. I morgon åker dom till Teneriffa och firar mormor 60års dag. Skönt för dem att få komma i väg till värmen!
I dag har vi spelat När&fjärran spelet, som vi äntligen packade upp, efter att det stått oöppnat i flera år. Det var riktigt roligt men jag insåg verkligen hur kass jag är på geografi, huvudstäder och flaggor. Religion, historia och samhällskunskap går bra men just geografi är jag inge vidare på. I kväll ska jag nog bara vara hemma (ovanligt att jag skriver så på fredagar och lördagar.. haha) men det finns inte så mycket annat att göra. Ingen ´bjuder´ med mig på nått heller. De flesta tror nog att gravid är lika med trött och tråkig men det är tvärtom för mig iallafall. Jag vill göra massa saker och ha kul, då går tiden snabbare! Andreas skulle på någon fest i Örebro, honom kan man inte räkna med. Så jag hade tänkt att ringa Tommie, en klasskompis från högstadiet, men så blev det inte så heller. Får se vad jag hittar på i morgon, något kul hoppas jag i allafall.

Hoppade över kören i kväll för jag kände mig alldeles för trött.

Och så hittade jag några bilder på mormors dator som jag tänkte sätta in, 

image192


Jag och Josefine på skolavslutningen. (Jag är i v.11-12, magen syns inte med den klänningen)


image193

Jag, mamma och mormor. (Jag, gravid i v.8-9)

image194

Magbild tagen den 15 september,

image196

Jag och Andreas hemma hos Mormor, som ni ser är jag gravid. Tycker personligen att den här bilden är jättefin, men magen är väldigt liten. När vi precis tagit bilden och jag kollade på den tyckte jag att magen var jättestor.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hur gammal är din mamma? :) Hon ser ganska så ung ut!

Lycka till!!

2007-11-09 @ 19:52:10
Postat av: nanthin

haha! du ser helskön ut på den andra bilden! Ser verkligen rolig och äkta ut! :) Lycka till med den lille/lilla:)

2007-11-09 @ 22:35:04
URL: http://nanthing.blogg.se
Postat av: Stajn

Jag träffa dig gärna och hittar på någonting :) dra ihop det gamla gänget någon dag inom en snar framtid? Och du vet, vill du prata så lyssnar jag! :)Svar på tidigare inlägg, jag har följt magen från första början även innan du började blogga. Jag tycker det har gått ruksigt fort sen du berättade att du väntade bebbe :) PUSS.

2007-11-09 @ 23:42:06
Postat av: M

Vad söt du är! Helt naturligt vacker. Lycka till med barnet och allt. Det kommer säkert gå jättebra!

2007-11-11 @ 21:16:02
URL: http://makemebreathe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0