v.34+6



I dag har jag varit och fotat mig till lucia (det blev inte bra, såklart..) men det spelar ju inte så stor roll. Sedan träffade jag Josefine och vi gick hem till henne, där övade vi på sången. Vi ska göra den tvåstämmig på refrängen, så den blir rätt så ´svår´.

Nu är jag hemma hos Andreas. Snart kommer Joanna & Dennis, så det blir nog umgås och mys hela kvällen! Casper är här också, han är så mysig. Det var ett tag sedan jag träffade honom nu. Han har lärt sig säga ´nej´ och det gör han fast han menar Ja. I dag frågade jag honom om han ville komma upp och sträckte armarna mot honom, då sade han ´´näääe´´ och sedan sträckte han armarna mot mig. Casper blir ju våran bebis kusin. Bebisen kommer att ha massor med kusiner. Casper, Ruben, Hilda, och Astrid. Härligt!

December blir inte mycket vila för mig, inte. Det känns som att jag har bokat upp mig på jättemånga grejer. Hoppas att jag orkar! Jag vet ju inte om jag mår lika bra om två veckor som nu. Det börjar bli jobbigt att gå och anstängande att sitta längre stunder. Dessutom har mina fingrar blivit korvar, haha. Andreas tycker att jag klarar och det gör jag säkert. Vi båda längtar tills bebisen kommer ut nu.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men du, ta inte ut dig och ett gott råd är att vila. Även om du känner dig pigg nu, och luciatåg.... nä, jag skulle nog skippa det om jag var du.

Lycka till med bebisen, du har en fantastisk tid framför dig!!

2007-11-17 @ 21:47:50
URL: http://mittliviordochbild.blogspot.com
Postat av: Camilla

Snälla laga kameran och lägg upp bilder. vill se hur stor magen är en sista gång för snart är det ju dags =) Hade bra

2007-11-18 @ 19:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0