v.34


v. 34 i dag! 6 veckor kvar till beräknad förlossning .. <3

I går kom Andreas hit. När jag är med honom känns allt bra, det är när vi inte träffas som jag känner mig ensam och börjar tvivla på allt möjligt. Han har nog inte alls samma ´syn´ på vårat förhållande, att det är dåligt. Jag behöver honom mer nu än förut och jag oroar mig för att bli lämnad. I går kände jag att han älskar mig och jag vet att jag egentligen inte behöver oroa mig.
Mamma och Andreas beställde kebab och jag gjorde sallad här hemma. Känner mig inte alls sugen på snabbmat eller ´fet´ mat. Och så hyrde vi film, nu minns jag inte vad den hette, men den var ganska bra. Baserad på en sann historia. På kvällen åkte mamma med Theres in till Örebro och skulle gå ut. Vi lade oss kollade på datorn och efter en stund gjorde jag korv med bröd. Alltid hungrig! Himlans mysigt i allfall. Det lever jag länge på.

Snart ska Andreas och träna. Jag ska baka butterkaka och hallongrottor tills Andreas kommer tillbaka. Kände att jag var på bakhumör i dag, det var ett tag sedan nu.


Skriver mer senare, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0