Två stycken nördar


Just nu sitter Andreas och Simon och spelar xbox. Dom har varit lite halvt nördar hela kvällen, haha. Först när dom kom hit åt vi snittar med räkor och tacos. Sedam spelade Andreas och Simon ett tag och så åt vi tacos. Nu, klockan 00:12 har vi ätit glass, chokladsås, maränger.. och såklart en massa godis!
Har verkligen haft det supertrevligt. Jimena har sovit nästan hela tiden, så himla underbar är hon. Världens sötaste lilla tjej.

image185
image186
image187
image188
image189

Jimenas fötter och händer ser små ut i jämförelse med  min enorms mage. På bilderna med mig och Josefine både känner jag mig och ser enorm ut, det roliga är att det är sju veckor kvar, hur ska det här sluta?

Kommentarer
Postat av: C

Vad tror du att det blir? pojke eller flicka? :D

2007-11-04 @ 01:25:01
URL: http://twillings.blogg.se
Postat av: Emma

Kul med magbilder!

2007-11-04 @ 16:11:11
Postat av: Mandy

Vilka söta bilder..=)

2007-11-05 @ 14:43:51
URL: http://Mandyyy.blogg.se
Postat av: Linnéa

Jättefin klänning du har! Är inte gravid men skulle lätt kunna ha den ändå, tills jag blir det haha! :)Får man fråga var du köpt den?

2007-11-07 @ 16:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0