Städa



Nu är klockan halv elva och jag har redan hunnit med att åka in till örebro, gå på datalektion, åka hem igen, äta mat och nu ska jag fortsätta på gårdagens städning. Och ringa Josefine ska jag också göra! Vi ska träffas i dag innan kören och försöka träna lite på våran sololåt. I morgon ska vi träffas på dagen och öva + hålla på lite med vårat ´projekt´. Om två veckor flyttar dom till egen lägenhet alldeles nära oss. Då kommer vi att ha jättenära till varandra. 

Hela dagen har jag tänkt på lilla Astrid. Jag undrar verkligen hur hon ser ut!
Hittills har alla småbarn i Daugaard släkten blivit blåögda och blonda, trots att det finns många bruna anlag, både för ögonfärg och hårfärg. Därför ska det bli spännande och se och våran bebis och Astrid blir brunögda och brunhåriga.

Skriver mer senare.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du inspirerade en aning till bloggskrivande, så nu har jag också börjat. Jag kommer säkert bli fast, fan. Skulle bara säga det ;)

2007-11-16 @ 16:55:12
URL: http://carolinaasp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0