Shoppingdag


I dag har jag varit helledig men ändå varit i Örebro. My var med mig och hjälpte mig handla julklappar. Till Andreas köpte jag 18års presenter och julklappar till Casper och Josefine. Köpte ett skötunderlägg till skötbordet också. Nu är det inte så mycket kvar att fixa..
Har haft en kanondag! Superskoj att träffa My. Just nu sitter hon och kollar på festival (den där gamla filmen..) och jag sitter här. Först försökte jag sätta på 101 dalmatiner men den funkade ínte, sedan djungelboken men den var jättehackig (våran video är sämst och filmerna söndertittade) Synd eftersom jag har fått en djungelboken abstinens, den är ju så rolig, haha.

Nu ska jag gå och umgås med My igen.. < 3

I morgon är det MVC besök på morgonen och datalektion på eftermiddagen. På kvällen kommer nog Andreas hit. Jag mår bra och känner mig lycklig!

Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis till graviditeten, saknar min gravidmage ibland :)

2007-11-22 @ 00:13:49
URL: http://terri.tjejsajten.se
Postat av: Janni

Good for you!!! Skönt att höra att du äntligen känner dig pigg och glad..

2007-11-25 @ 17:11:17
URL: http://www.innaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0