Öppen verksamhet



I dag har jag varit på unga mammor & pappors öppna verksamhet. Tyvärr var det väldigt få föräldrar och barn där i dag men det var bra ändå för jag fick veta lite mer om vad man gör på öppna verksamheten. Dom arrangerar och gör en massa roliga saker! I december är det tex. julbord, då hjälps alla åt att laga julmat. Så har dom en föräldrakväll en gång i månaden då bara föräldrarna träffas. Nu i december ska alla föräldrar/blivande föräldrar baka julgodis. I oktober hade dom varit och provat på dykning på gusthavsvik. Jag är jätteglad att vi valde just unga mammor och pappor.

Nu är jag hemma igen. Har lagat mat, diskat och varit nere i tvättstugan.

.. och, pratat med en vän som heter Amanda. Hon bor i Stockholm och i dag berättade hon att hon väntar bebis! Så spännande och så kul. Grattis älskade vännen < 3


I natt kom Mormor och Morfar hem, så nu ska jag be att få låna kameran och fotografera.



Kommentarer
Postat av: Bo!

Hej hej...

2007-11-19 @ 23:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0