Myskväll i Örebro



Hello, i dag har jag bakat kola och knäck med mormor på förmiddagen. Sedan åkte jag och Andreas in till Örebro och hade mysigt. Vi åt mat och gick på bio för att fira Andreas 18:års dag. Jag älskar dig <3

Tack så jättemycket för tipset att någon snott en bild på mig och Jimena. Det här bidrar till att jag måste börja märka mina bilder med ett speciellt namn, jså att ingen kan kopiera dem. Självklart ska jag anmäla henne!

I kväll blir det inte så mycket skrivande,
jag är i allafall skitglad att Marie gick vidare till Globen, vi ska ju dit. Hoppas att hon vinner hela tävlingen.

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: wendelicious

Vem hade tagit vilken bild?
så jäkla lågt!

2007-12-01 @ 12:08:11
URL: http://wendelicious.blogg.se
Postat av: Nathalie

Självklart ska du polisanmäla henne, skrev du till kamrat och sa till dom ?

2007-12-01 @ 17:35:16
Postat av: ulrika

3d/4d ultraljudet var verkligen underbart, va synd att ni inte hann med det, men nu kommer eran lilla närsom istället :) Hoppas du kan gå på idol, det var otroligt kul och bra live!

2007-12-02 @ 01:32:28
URL: http://ulrikajaakola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0