My Shanna Linn




I morgon ska jag träffa My i Örebro. På kvällen ska hon med hem till mig och sova över. Jag har tur och är ledig hela dagen i morgon (våran matte är inställd..) Jag tänkte passa på att handla julklappar och overall till bebisen i morgon. Känner att jag vill ha allting klart nu när det faktiskt kan sätta igång när som helst.
På torsdag morgon ska jag till MVC och ta blodprov i armen. Barnmorskan ska känna om bebisen vänt sig nedåt också, det är första gången hon känner det. Ska bli spännande att se om magen följer samma kurva fortfarande och om lillen vänt på sig. 

Andreas, du betyder massor.

Kommentarer
Postat av: Janni

Hej! varit borta ett par dagar men ser att allt flutit på bra här med. skönt.
jasså du tror att bebben kommit ut till lucia.. ja vi får väl hoppas på det.

Må så gott i kylan.
kram janni

2007-11-20 @ 21:19:03
URL: http://www.innaj.blogg.se
Postat av: Michaela

Ville bara säga lycka till. Väntar mitt första barn i maj, och det var tack vare din blogg jag fick mod att inse att jag också kunde bli mamma.

Så Tack och lycka till med bebisen!

2007-11-20 @ 23:00:33
Postat av: Anonym

jag måste bara fråga.. hur känns det att bli mamma:) är du inte nervös?
lycka till

2007-11-21 @ 18:35:01
URL: http://ojdaah.blogg.se
Postat av: Cecilia

Bebis en sak vi alla vill ha men få som får den lyckan så tidigt, lycka till med bebisen!
Men självklart ska man ju följa din blogg.. sånt här är spännande. Det enda jag blir lite irriterad på är att jag inte ser vad det står i kategorierna.. haha men jag kanske är blind ^^.

2007-11-21 @ 22:15:05
URL: http://joxxxxi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0