Monster bebis?



herregud vad jag är hungrig!
Är jättetrött och börjar tidigt i morgon men det är omöjligt att sova. Jag är ätit fil, yoghurt, frukt, mat.. men jag blir inte mätt. Det tar 10 minuter sen är jag hungrig igen. Vad är det för fel på mig? Okej, jag är gravid, men är det här helt normalt? Just nu, kl 23:01 ligger jag i sängen och bloggar och springer och vänder på korvarna i stekpannan med jämna mellanrum. Japp, helt sant, korv med bröd innan läggis. Blir jag hungrig direkt igen efter det vet jag inte vad jag ska ta mig till. Snar har vi väl ingen mat kvar i kylskåpet, haha.

Nej, nu ska jag äta korv och sen försöka sova.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: therese

haha... likadant var de för 6 månader sedan för mig med, när leona bodde i min mage, jag åt och åt och åt men blev aldrig mätt :D det är helt sjukt ju! :)

2007-11-09 @ 09:30:38
URL: http://metrobloggen.se/leonasmamma
Postat av: hanna

jag bara undrar om du skulle råka veta om sjukhuset kontaktar föräldrarna om man ska göra abort?

2007-11-09 @ 13:58:18
Postat av: Anonym

haha jag tror de är normalt att äta onormalt mycke som gravid ;)

2007-11-09 @ 14:43:26
URL: http://LAACY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0